Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Közgyűlési információk, cikkek

Közgyűlési információk, cikkek (2)

Az ISACA Budapest Chapter 2014. évi Közgyűlésével kapcsolatos cikkek, hírek, felhívások.

Közgyűlési meghívó

2014. február 10., hétfő 12:37 Írta:

Tisztelt Tagtársunk!

Az ISACA Magyarországi Egyesület 2014. február 12-én 16.45-kor tartja tisztújító közgyűlését a KPMG 1139 Budapest, Váci út 99. alatti épületében, melyre tisztelettel meghívlak.

Napirend:

    1. Közgyűlési tisztségviselők megválasztása
    2. Elnöki beszámoló, szavazás
    3. Etikai Bizottsági beszámoló, szavazás
    4. Felügyelő Bizottsági beszámoló, szavazás
    5. 2014-es tervek és költségvetés, szavazás
    6. Tisztújítás: Elnök és Elnökségi tagok megválasztása

 

Üdvözlettel:

Szabolcs András

Elnök

Pályázati felhívás: ISACA pozícióra

2014. február 10., hétfő 12:37 Írta:

Tisztelt Tagtársaink!


Közeledik február 12-e, amikor is tisztújító közgyűlésre kerül sor egyesületünkben.

Ezúton kérünk mindenkit, aki úgy érzi, hogy szabadidejéből akar és tud is áldozni az egyesületi tevékenységeink működtetésére, fejlesztésre az az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre juttassa el szakmai pályázatát. A pályázatokat a honlapon beérkezés szerint publikáljuk, hogy a tagok is megismerhessék elképzeléseidet.

A pályázat tartalmazza a következőket:

- rövid bemutatkozás (max 500 karakter)
- mely pozíció(k)ra pályázol (pozíció(k) megnevezése)
- miért vagy alkalmas a pozíciók betöltésére (max 500 karakter)
- nevezz meg 2-2 új eredményt, amelyet megválasztásod esetén az adott pozíció keretein belül hozzátennél az eddigiekhez (max 500 karakter)

A lehetséges pályázható pozíciók:

Elnök (President): az egyesület képviselete, az elnökség kétéves működésének megszervezése (koordinálja az elérendő célok megtervezését, figyelemmel kíséri és biztosítja a megvalósulásukat), az elnökségi ülések levezetése, az elnökségi döntések végrehajtásának menedzselése, éves közgyűlések előkészítése.

Alelnök (Vice President): az elnök helyettesítése, részvétel az elnökségi üléseken, éves beszámolók összeállítása, kapcsolattartás a hazai és nemzetközi szervezetekkel.

Kincstárnok (Treasurer): kapcsolattartás a könyvelővel, rendelkezés az Egyesületi számla felett (bejövő számlákat és költségelszámolásokat határidőre történő kifizetése, a kimenő számlák kiegyenlítésének figyelemmel kísérése), éves pénzügyi terv készítése, havi pénzügyi beszámolók elkészítése, az Egyesület likvid pénzügyi helyzetének biztosítása, a könyveléshez szükséges dokumentumok gyűjtése és eljuttatása a könyvelőhöz,számlázás menedzselése, éves pénzügyi beszámolók elkészítése, adóbevallás. Tájékoztatásul: a könyvelőnk Budaörsön van.

Titkár (Secretary): az elnökségi ülések előkészítése, emlékeztetőinek elkészítése, az Egyesületi dokumentumok tárolása és karbantartása (papír és elektronikus egyaránt), részvétel az éves beszámolók előkészítésében.

Tagság felelős (Membership Director):, a tagsággal kapcsolatos kérdések megválaszolása, a tagság értesítése a tagsággal kapcsolatos változásokról, a tagság számának növelése érdekében szükséges marketing feladatok irányítása, koordinálja az éves tagsági státusz megújítását, havonta beszámol a tagsági létszámának alakulásáról.

Oktatási felelős (Education chair): az oktatások és második szerdai előadások menedzselése, éves oktatási terv készítése, oktatási szerződések előkészítése (együttműködési, CPE stb.), oktatások értékelő lapjainak kiértékelése, az Egyesület által kiadandó CPE pont nyilvántartás vezetése

Honlap felelős (Webmaster): a honlap menedzselése, kapcsolattartás a honlap karbantartásra szerződött szolgáltatóval, részére feladatok allokálása, a szolgáltató után második eszkalációs szint biztosítása, a honlap szerződés karbantartása,

Egyetemi kapcsolattartó (Academic Relationship coordinator): az egyetemi és főiskolai kapcsolatok erősítésére vonatkozó tervet készít és menedzseli azt (diák és tanár célközönségnek egyaránt).
- Rendszeresen konzultál az Academic Advocate szerepet betöltő tagokkal.
- Látogatja az egyetemeket, és tájékoztatja az ISACA tevékenységéről.
- Támogatja és nyomon követi az ISACA által támogatott területeken folytatott oktatási tevékenységeket.
- Prezentációt készít az ISACA által az egyetemeknek és egyetemistáknak nyújtott lehetőségekről és támogatásról.
- Diák tagok számának növelése

CISA/CISM/CGEIT/CRISC koordinátor (CISA/CISM/CGEIT/CRISC coordinator): Vizsga felkészítő képzések és vizsga menedzselése (felkészítő tanfolyamok szervezése, vizsga jelentkezés kezelése)
Program felelős (Program chair): szervezi az ISACA konferenciát.

Hírlevél felelős (Newsletter editor): szervezi a hírleveleket és a honlap témák kiosztását és karbantartását.

Marketing és PR felelős (Marketing & PR director): éves marketing tervet készít és menedzseli azt, koordinálja marketing feladatokat a szakterületi felelősökkel (pl. szakmai címek promotálása, konferencia hirdetése), kapcsolatot tart a sajtóval: megszervezi a szükséges sajtótájékoztatókat, sajtóközleményeket készít (pl. konferencia és információbiztonsági felmérés kapcsán) .

Kutatási felelős (Research Director): koordinálja az Információbiztonsági Felmérés elkészítését, gondoskodik róla, hogy az ISACA kutatási eredményei eljussanak a tagsághoz. Ha kiadják idén a COBIT5-öt, akkor megszervezi annak fordítását.


Üdvözlettel,
Szabolcs András
elnök

Adminisztráció

Regisztrációt kizárólag ISACA tagoktól fogadunk el, így a regisztrációs folyamat során felkérjük Önt, hogy ISACA tagsági számát küldje meg számunkra!
Köszönjük!