Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

ISACA Budapest Chapter

ISACA Budapest Chapter (100)

Az ISACA Budapest Chapter által közzétett híreket, események leírását, felhívásokat olvashatják ezen az oldalon.

ISACA Második szerda - március

2019. február 06., szerda 10:06 Írta:

Szeretettel meghívjuk a márciusi Második szerdai előadásunkra:

Szöllősi Zoltán: GDPR megfelelés első tapasztalatai

Dátum: 2019. március 13., szerda 17:00 óra

Helyszín: MNB - Budapest I. kerület, Krisztina krt. 39., Google térkép >>>

Az előadásról:

  • A Deloitte globális és regionális GDPR felmérések eredményeinek bemutatása.
  • A GDPR hatályba lépését követő hatósági aktivitások regionális kitekintése.
  • A hazai környezetben tapasztalt tipikus adatvédelmi hiányosságok, azok kockázata és lehetséges kezelési módjai, kiemelten az információbiztonság területén.
  • Bírságolási gyakorlatok.

Az előadóról:

Szöllősi Zoltán a Deloitte magyarországi IT Kockázatkezelési üzletágát vezető szenior menedzser. Zoltán több mint 16 éves tapasztalattal rendelkezik audit és tanácsadási projektek végrehajtásában és vezetésében különböző iparágakban,  a pénzügyi szektorra koncentrálva. Szakértői területe kiterjed az IT biztonság, IT kockázat és kontrol, IT projektmenedzsment, adatbiztonság témakörökre és IT-folyamatok ITIL vagy COBIT alapú vizsgálatára. Számos nagy méretű, komplex, regionális léptékű audit és tanácsadó projekteket vezetett, például ISAE3402 audit, IT auditok, törvényi megfelelés ellenőrzése, IT kockázatértékelések, ISO 27001 bevezetések támogatása, üzletmenetfolytonosság bevezetésének támogatása, GDPR felkészítés és bevezetés. Zoltán CISA (Certified Information System Auditor) minősítéssel rendelkezik és rendszeres előadó aktuális IT biztonsági szakmai kérdésekben. Számos IT biztonsággal és IT kockázattal kapcsolatos témában lát el szakértői szerepet a Deloitte-n belül, pl. GDPR, PSD2, elektronikus dokumentumkezelés, stb.

 

A rendezvényen való részvétel díjmentes, de NEM ISACA TAGOK számára regisztrációhoz kötött!

REGISZTRÁCIÓ >>>

Közgyűlés 2019

2019. január 21., hétfő 09:43 Írta:
Tisztelt Tagtársak!
 
Az ISACA Magyarországi Egyesület (székhely: 2040 Budaörs, Ébner György köz 4.) 2019. február 7-én 10.00-kor tartja közgyűlését az MNB 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. alatti épületében (korábban PSZÁF), melyre tisztelettel meghívunk.
Amennyiben a meghirdetett időpontra nem jelenik meg a szavazásra jogosultak min. 50,1%-os részaránya, úgy a közgyűlés határozatképtelen lesz. Erre az esetre a meghirdetett közgyűlés megismételt közgyűlési időpontját 2019. február 13-án 18:00-kor tartja az MNB 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. alatti épületében.
 
Napirend:
1. Közgyűlési tisztségviselők (levezető elnök, jegyzőkönyvvezető, jegyzőkönyv hitelesítők) megválasztása
2. Elnöki beszámoló, szavazás
3. Etikai Bizottsági beszámoló, szavazás
4. Felügyelő Bizottsági beszámoló, szavazás
5. 2018-as éves gazdasági beszámoló, éves beszámoló elfogadása, szavazás
6. 2019-es tervek és költségvetés, szavazás
7. Tisztújítás: a mandátumok lejárta miatt Elnökségi tagok, Etikai bizottsági tag megválasztása
 
Alább olvasható, hogy mik a lehetséges pályázható pozíciók, illetve azokhoz milyen teljesítmény elvárások tartoznak. A pályázatnak minden esetben tartalmaznia kell a következőket:
- rövid bemutatkozás (max. 500 karakter)
- mely pozícióra/pozíciókra pályázol (pozíció megnevezése)
- miért vagy alkalmas a pozíció/pozíciók betöltésére (max. 500 karakter)
- nevezz meg 2-2 új eredményt, amelyet megválasztásod esetén az adott pozíció keretein belül hozzátennél az eddigiekhez (max. 500 karakter)

A szakmai pályázatot küldd a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre, amelyeket a beérkezés szerint honlapunkon publikálunk.
A 2018. évről szóló éves beszámoló 2019. február 5-ét követően lesz elérhető a weboldalon.
Minden tag megjelenésére feltétlenül számítunk!
 
Üdvözlettel:
Biró Gergely
elnök
(az Egyesület Elnöksége nevében)
 


Pályázható pozíciók:

Kincstárnok (Treasurer):
Kapcsolattartás a könyvelővel, rendelkezés az Egyesületi számla felett (bejövő számlákat és költségelszámolásokat határidőre történő kifizetése, a kimenő számlák kiegyenlítésének figyelemmel kísérése), éves pénzügyi terv készítése, havi pénzügyi beszámolók elkészítése, az Egyesület likvid pénzügyi helyzetének biztosítása, a könyveléshez szükséges dokumentumok gyűjtése és eljuttatása a könyvelőhöz, számlázás menedzselése, éves pénzügyi beszámolók elkészítése, adóbevallás.
 
Minősítések munkacsoport vezetője (Director, Certifications):
A Minősítések munkacsoport felkészítő kurzusokat szervez az ISACA minősítő vizsgáira, illetve COBIT oktatási tevékenységeket végez. A munkacsoport vezetője összefogja a fenti tevékenységeket, biztosítja, hogy azok a tervezett költség és időkeretbe beleférjenek. Kezeli a kurzusok végrehajtásához szükséges szerződéseket.
- Vizsga felkészítő CISA/CISM/CGEIT/CRISC képzések és vizsga menedzselése (felkészítő tanfolyamok szervezése, vizsga jelentkezés kezelése).
- A CSX minősítésekkel kapcsolatos vizsga felkészítő képzések és vizsga menedzselése (felkészítő tanfolyamok szervezése, megtartása, vizsga jelentkezés kezelése).
- Koordinálja a CobiT-tal kapcsolatos tevékenységeket.
 
Program munkacsoport vezetője (Director, Programs): 
Az oktatások és második szerdai előadások menedzselése, éves oktatási terv készítése, oktatási szerződések előkészítése (együttműködési, CPE stb.), oktatások értékelő lapjainak kiértékelése, az Egyesület által kiadandó CPE pont nyilvántartás vezetése. Megtervezi a munkacsoport éves tevékenységét, és annak költségvetését, együttműködik a Kommunikáció és marketing munkacsoport vezetőjével az egyes programok és események promotálásával kapcsolatban. Még ide tartozó feladatok:
- Koordinálja a havi ISACA konferenciák szervezését.
- A második szerdai előadások menedzselése, egyéb szemináriumok, workshopok szervezésének koordinációja
- Társadalmi események szervezése, kapcsolódó szponzoráció menedzselése.
 
Etikai bizottsági tag (Ethical board):
Az etikai bizottság az ISACA etikai kódexe alapján jár el a tagok közötti etikai ügyekben. Az etikai bizottság a hozzá benyújtott ügyet kivizsgálja, arról jelentést fogad el. 

Pályázható pozíciók

2019. január 21., hétfő 00:00 Írta:

Kincstárnok (Treasurer):
Kapcsolattartás a könyvelővel, rendelkezés az Egyesületi számla felett (bejövő számlákat és költségelszámolásokat határidőre történő kifizetése, a kimenő számlák kiegyenlítésének figyelemmel kísérése), éves pénzügyi terv készítése, havi pénzügyi beszámolók elkészítése, az Egyesület likvid pénzügyi helyzetének biztosítása, a könyveléshez szükséges dokumentumok gyűjtése és eljuttatása a könyvelőhöz, számlázás menedzselése, éves pénzügyi beszámolók elkészítése, adóbevallás.

Minősítések munkacsoport vezetője (Director, Certifications):
A Minősítések munkacsoport felkészítő kurzusokat szervez az ISACA minősítő vizsgáira, illetve COBIT oktatási tevékenységeket végez. A munkacsoport vezetője összefogja a fenti tevékenységeket, biztosítja, hogy azok a tervezett költség és időkeretbe beleférjenek. Kezeli a kurzusok végrehajtásához szükséges szerződéseket.
- Vizsga felkészítő CISA/CISM/CGEIT/CRISC képzések és vizsga menedzselése (felkészítő tanfolyamok szervezése, vizsga jelentkezés kezelése).
- A CSX minősítésekkel kapcsolatos vizsga felkészítő képzések és vizsga menedzselése (felkészítő tanfolyamok szervezése, megtartása, vizsga jelentkezés kezelése).
- Koordinálja a CobiT-tal kapcsolatos tevékenységeket.
 
Program munkacsoport vezetője (Director, Programs): 
Az oktatások és második szerdai előadások menedzselése, éves oktatási terv készítése, oktatási szerződések előkészítése (együttműködési, CPE stb.), oktatások értékelő lapjainak kiértékelése, az Egyesület által kiadandó CPE pont nyilvántartás vezetése. Megtervezi a munkacsoport éves tevékenységét, és annak költségvetését, együttműködik a Kommunikáció és marketing munkacsoport vezetőjével az egyes programok és események promotálásával kapcsolatban. Még ide tartozó feladatok:
- Koordinálja a havi ISACA konferenciák szervezését.
- A második szerdai előadások menedzselése, egyéb szemináriumok, workshopok szervezésének koordinációja
- Társadalmi események szervezése, kapcsolódó szponzoráció menedzselése.
 
Etikai bizottsági tag (Ethical board):
Az etikai bizottság az ISACA etikai kódexe alapján jár el a tagok közötti etikai ügyekben. Az etikai bizottság a hozzá benyújtott ügyet kivizsgálja, arról jelentést fogad el. 
 
 

A pályázatnak minden esetben tartalmaznia kell a következőket:
- rövid bemutatkozás (max. 500 karakter)
- mely pozícióra/pozíciókra pályázol (pozíció megnevezése)
- miért vagy alkalmas a pozíció/pozíciók betöltésére (max. 500 karakter)
- nevezz meg 2-2 új eredményt, amelyet megválasztásod esetén az adott pozíció keretein belül hozzátennél az eddigiekhez (max. 500 karakter)

ISACA Második szerda - február

2019. január 18., péntek 14:28 Írta:

Szeretettel meghívjuk a februári Második szerdai előadásunkra:

Julian Gouez:  Robotic process automation (RPA) for auditors and controllers

Dátum: 2019. február 13., szerda 17:00 óra

Helyszín: MNB - Budapest I. kerület, Krisztina krt. 39., Google térkép >>>

Robotfolyamat-automatizálás (RPA) az auditorok számára: A robotfolyamat-automatizálás az egyik legkedveltebb módja az ismétlődő feladatok automatizálására, amely a vállalkozás szinte minden részlegén alkalmazható, beleértve az informatikai, pénzügyi, számviteli, HR vagy marketing feladatokat. és megfelelés. Ez előadásban ezekre az alkalmazási lehetőségeke fogunk összpontosítani, és megmutatni, hogyan kezdjünk egy auditot az RPA-val!
 
Julian Gouez, Regionális értékesítési vezető
 
Több mint 15 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkezem az informatikai szektorban, különösen a szoftveriparban , technikusi pozícióból indulva a kereskedelmi, vezetői pozícióig.
Regionális értékesítési menedzserként az EMEA és az APAC közvetlen és közvetett értékesítéséért  vagyok felelős, emellett feladatom az ügyfeleink kezelése, forgalmazói hálózatunk irányítása és új piacok fejlesztése.
 
Angol nyelvű előadás!

A rendezvényen való részvétel díjmentes, de NEM ISACA TAGOK számára regisztrációhoz kötött!

A regisztráció 2019. február 12-én 12:00-kor lezárult.

 

AZ ELŐADÁS UTÁN AZ ISACA MAGYARORSZÁGI EGYESÜLET ÉVES KÖZGYŰLÉST TART!

-----

RPA for auditors and controllers: Robotic process automation (RPA) has been gaining traction as one of the most popular way to automate repetitive tasks for almost any department in our organizations, including IT, finance, accounting, HR or marketing, and increasingly, audit and compliance. Today, we will focus on these aspect and show you how to start with RPA for Audit!

Julian Gouez - Regional Sales Manager
 
After more than 15 years in a multi-lingual and international environment I acquired a wide experience in the IT sector, especially in the software industry, evolving from a technical position to commercial and managerial role.
As Regional Sales Manager, I am now responsible for both direct and indirect sales in EMEA and APAC, taking care of our customers, managing our distributor's network and developing new markets.

The presentation will be held in English!

The event is free of charge, for NON-ISACA members the registration is mandatory!

The registration has been closed at 12:00, 12 February 2019.

THE ANNUAL GENERAL MEETING OF ISACA BUDAPEST CHAPTER WILL BE HELD  AFTER THE PRESENTATION!

ISACA Második szerda - január

2018. december 10., hétfő 12:07 Írta:

Szeretettel meghívjuk a januári Második szerdai előadásunkra:

Kocsis Tamás: Post Data Breach Stress Disorder (PDBSD)  – kiszivárgott információk észlelése és kezelése

Dátum: 2019. január 9., szerda 17:00 óra

Helyszín: MNB - Budapest I. kerület, Krisztina krt. 39., Google térkép >>>

Kétféle vállalat létezik: akinél már következett be data breach, és akinél még nem derült ki – lehet általánosítani, és lássuk be, nem minden alap nélkül. 

Az elmúlt évek eseményeit figyelembe véve a legtöbb nagy szervezetről derült már ki, hogy érintett ilyen eseményekben, a klasszikus Facebook/Google páros mellett olyan „intézményekről” beszélünk, mint a Deloitte, FireEye, Veeam, Apollo, T-Mobile, C&A, Newegg, Reddit, vagy az ENSZ és a Pentagon. 

Az előadásban a kiszivárgott információk keresésének módszereit, technikai lehetőségeit járjuk körül. 

Megnézzük, hogyan lehet akár Clear/DarkNet környezetekre open source eszközökből információvadász rendszert építeni, illetve néhány olyan fizetős szolgáltatást is megnézünk, amelyek segítségünkre lehetnek az early warning és post breach észlelés kialakításában.

Az előadásban külön hangsúlyt kap, hogyan járjunk el, ha megesik a baj, melyek azok a magatartási formák és eljárások, amelyek nemhogy nem segítenek, de csak nehezítik a helyzetünket.

Kocsis Tamás (Sharky) egyszemélyes felelőse a hazai DLP piac teljes tönkretételének (egy DLP disztribútor szerint), de erre a titulusra kifejezetten büszke: számos szakmai sikert könyvelt már el azzal, hogy sikeresen eltántorította az ügyfeleket a DLP megoldások bevezetésétől. Durván Lóvés Projekt előadássorozatait már ismerhetik az ISACA tagok, szakmai blogja pedig Kiberblog néven sikeresen ötvözi a Street Kitchen és a 9GAG élményvilágát.

A rendezvényen való részvétel díjmentes, de NEM ISACA TAGOK számára regisztrációhoz kötött!

A regisztráció 2019. január 8-án 14:00-kor lezárult.

 

Tagsági státusz megújítás 2019. évre

2018. december 01., szombat 00:00 Írta:

Kedves Tagtársunk!

Örülök, hogy idén tagjaink között voltál az ISACA Budapest Chapterben és remélem, hogy te is megtaláltad a számításaidat, megkaptad a számodra fontos értékeket és igénybe vetted a Chapter által kínált szolgáltatásokat. Mint a nemzetközi ISACA hírekben olvashattad, december végével lejár az éves tagsági státusz és már megkezdődött a megújítási ciklus a 2019-es évre. Javaslom, hogy ne hagyd az utolsó pillanatra a megújítást, mert így lemaradsz az első 100 megújító tagunknak küldendő ajándékról is!

Fontosnak tartjuk, hogy erősödjön a Budapest Chapter, jövőre még több kollégát segíthessünk hozzá a tagsággal járó előnyökhöz és lehetőségekhez és azt is szeretnénk, ha minél több tagtársunk választaná ismét Egyesületünket. 

Szeretnénk neked segíteni néhány tanáccsal és javaslattal a sikeres megújításod érdekében:

  • A megújítást a www.ISACA.org/renew oldalról közvetlenül indíthatod, és elérheted a My ISACA / MyCertifications oldalról is.
  • Ne felejtsd el a 2018-as évre vonatkozó CPE pontjaidat ellenőrizni és feltölteni a minősítéseidhez. A Budapest Chapter által kiadott CPE kártyával látogatott események pontjainak feltöltését a HQ felé 2018.december 31-ig automatikusan végrehajtjuk, neked már csak véglegesítened kell a pontokat.
  • A CPE pontokkal kapcsolatos részletes feltételekről tájékozódhatsz a minősítésedhez tartozó CPE Policy oldalon. Mintaként itt a CISA CPE Policy.
  • Remélem, hogy sok ingyenes rendezvényünkön (mert vannak szép számmal) találkozunk a jövőben és elégedett tagunk leszel.

Ha kérdésed lenne, akkor szívesen állunk rendelkezésedre az alábbi elérhetőségeinken:

 

Horváth Pál,

Membership Director

 
 
 

Meghívó: ISACA Est 2018

2018. október 24., szerda 11:01 Írta:

Kedves Kolléga!

Ezúton szeretnénk meghívni az ISACA Budapest Chapter 2018. november 26-án tartandó kötetlen estjére és az azt követő vacsorára. Az ISACA estnek idén is a Budapest Jazz Club ad otthont (Budapest - 1136, Hollán Ernő utca 7.).
Az ISACA tagoknak az est ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Eventbrite - ISACA Est 2018


Újítsd meg tagságodat 2019-i évre, légy az első 100 megújító között és vedd át az ISACA Esten a leggyorsabb megújítóknak járó ajándékot!

Program:
17.30 Kapunyitás
18.00 Köszöntő
18.15 Előadás: Gyimesi Csaba - GDPR
18.45 Szünet
19.00 Rolando mentalista bűvész műsora
19.45 Vacsora, kötetlen beszélgetés

ISACA Budapest Chapter

ISACA Második szerda - november

2018. október 19., péntek 09:51 Írta:

Szeretettel meghívjuk a novemberi Második szerdai előadásunkra:

Dombora Sándor: Működőképes információbiztonsági irányításrendszerek jellemzői

Dátum: 2018. novmeber 14., szerda 17:00 óra

Helyszín: MNB - Budapest I. kerület, Krisztina krt. 39., Google térkép >>>

Egyre fontosabb, hogy a szervezetek, jogszabályi vagy saját üzleti érdek miatt Információbiztonság irányítási rendszert (IBIR) alakítanak ki. E rendszerek lényege, hogy a szervezet hatékonyan védje az általa kezelt információt. Gyakran fordul elő, hogy az IBIR megfelel a külső szabályozási környezetnek, de munkavégzést akadályozó és betarthatatlan szabályokat tartalmaz, így képtelen betölteni a funkcióját.
A biztonsági események megakadályozása érdekében nem elég a jogszabályi megfelelés biztosítása. Egyre nagyobb szerepet kap a szabályzatok végrehajthatósága és a betarthatósága a munkafolyamatok akadályozásának elkerülése mellett. Szükség van egy olyan IBIR minőségi parméter és irányelv halmazra, amely segíti a szervezeteket működőképes IBIR rendszerek létrehozásában.
Az előadás olyan paramétereket és irányelveket mutat be, amelyek alkalmazása nagymértékben javítja az elkészült IBIR végrehajthatóságát.
 
Dombora Sándor CISA, CISM, ITIL Expert
 
Tíz évet töltött el IT üzemeltetésben és IT szolgáltatásmenedzsment rendszerek bevezetésével.
Tíz éve foglalkozik információbiztonság irányítási rendszerek bevezetésével és ellenőrzésével.
Kutatási területe a végrehajtható és működőképes információbiztonság irányítási rendszerek kialakításának szabványosítása.
Az Óbudai Egyetem Kandó Kálmán Villamosmérnöki Kárának oktatója.
 
A rendezvényen való részvétel díjmentes, de NEM ISACA TAGOK számára regisztrációhoz kötött!
 
A regisztráció lezárult.

ISACA Második szerda - október

2018. szeptember 19., szerda 14:57 Írta:

Szeretettel meghívjuk az októberi Második szerdai előadásunkra:

Tarján Gábor: Az információbiztonásgi tudatosság érettségi szintjének mérése gazdálkodó szervezetekben

Dátum: 2018. október 10., szerda 17:00 óra

Helyszín: MNB - Budapest I. kerület, Krisztina krt. 39., Google térkép >>>

Ha tudnánk mérőszámokkal mérni egy szervezetben az információbiztonsági tudatosság szintjét, akkor tudnánk hatékonyabb menedzsmentet is kapcsolni hozzá, hiszen látnánk trendeket, tendenciákat, változási mértékeket, irányokat, és össze tudnánk közvetlenül kapcsolni a cselekvési terveinkkel ezeket a mérőszámokat. Ráadásul kiváló benchmarking lehetőségeket kapnánk iparágon belüli összehasonlításokhoz, szektor szintű elemzésekhez, illetve szektorok közötti összevetésekre is lenne lehetőségünk.

Sajnálatos módon azt kell feltételeznünk, hogy ilyen univerzális mérőszám nem hozható létre, de ugyanakkor tehetünk kísérleteket a mérés tudományosabb alapra való helyezése érdekében. A tudományosság kritériumainak való megfelelés óriási kihívás egy olyan témakör esetében, ahol a mérés elemi feltételei is nehezen biztosíthatók. Sokan próbálták megmérni a mérhetetlent, azaz olyan mérőrendszert alkotni, melyben emberek tömegeinek attitűdváltására utaló jeleit lehetne mérőszámokkal kifejezni. A rendelkezésre álló szakirodalom alapján úgy tűnik, hogy az ún. érettségi modellek jelenthetik a megoldást a mérési és a modellalkotási problémára. 

Az előadás egy ilyen érettségi modellt (SANS Institute – Awareness Model) mutat be, fejleszt tovább és vonja be az érdeklődőket a témakörhöz kapcsolódó kutatásba.

 

Tarján Gábor MBA, CMC, CISA, CISM, CGEIT

Lassan húsz éve foglalkozik információbiztonsági irányítási rendszerek (ISO 27001) kialakításával, bevezetésével és auditjával.
Dolgozik tanúsító testület képviselőjeként (vezető auditor), illetve információbiztonsági vezetőként, DPO-ként, és IT szolgáltatás menedzserként egy outsourcing profilú cégben
Kutatási területe az információbiztonsági tudatosság és annak „nyomai” a szervezetben
A Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület alelnöke
Az ISACA Budapest Chapter Etikai Bizottságnak tagja, korábban elnökségi tag
Több Egyetem vendég oktatója (METU, NKE, PE, Corvinus)

 

A rendezvényen való részvétel díjmentes, de NEM ISACA TAGOK számára regisztrációhoz kötött!

A regisztráció lezárult 2018.10.09-én 15:00-kor

ISACA Budapest Chapter e-learning rendszere

2018. június 15., péntek 11:48 Írta:

Szerezz CPE pontokat a fotelből – Továbbra is elérhető az ISACA Budapest Chapter e-learning rendszere

 

Az ISACA Budapest Chapter szeretné tagjait és az ISACA minősítéssel rendelkező szakembereket (CISA, CISM, CGEIT, CRISC) olyan magyar nyelvű szakmai információforráshoz juttatni, mely egyúttal segíti a szakmai minősítések fenntartását is (CPE pontok gyűjtése). Ennek érdekében létrehoztunk a MagiCom Kft.  (www.magicom.hu) szakmai és technikai támogatásával egy olyan e-learning felületet, ahol lehetőséget teremtettünk a rendszeres CPE-pont szerzésre.

Az alább hivatkozott oldal minden érdeklődő számára nyitott ún. "vendég" joggal. A feltöltött előadások (az ún. 2. szerdák anyagai) hozzáférhetők, megtekinthetők szabadon, de ahhoz, hogy CPE pontokat is el lehessen számolni az érdeklődőnek, ahhoz sikerrel ki kell töltenie az adott előadáshoz tartozó rövid feleletválasztós kvízt. A kvíz felület viszont csak akkor hozzáférhető, ha az érdeklődő kitölti az 1. pont alatti rövid kérdőívet (név, e-mail cím és ISACA ID). A kitöltött kérdőív alapján (az adatok ellenőrzése után) megküldünk egy felhasználó név és jelszó párost az érdeklődőnek, aki egy kényszerített jelszóváltás után "hallgatói" jogosultságot kap, amivel már hozzáfér a teszthez, és a rendszer rögzíti a teszt-eredményeit is, amiről a Budapest Chapter igazolást is ad ki. Egy sikeres tesztkitöltés egy CPE pontot ér. Egy felhasználó név és jelszó párossal csak egyszer oldható meg egy teszt (és szerezhető CPE pont).

Ha élni kívánsz a lehetőséggel, akkor az alábbi oldalon igényelhet tényleges felhasználói (tesztkitöltői) jogosultságot:http://moodle.e-scola.hu/course/view.php?id=71

Ha technikai segítségre van szükséged, fordulj Tarján Gábor tagtársunkhoz, aki segít a rendszer használatában!

1. oldal / 8