Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Közgyűlési meghívó

2014. február 11., kedd 14:09 Írta:

Tisztelt Tagtársak!

Az ISACA Magyarországi Egyesület 2014. február 12-én 16.45-kor tartja tisztújító közgyűlését a KPMG 1139 Budapest, Váci út 99. alatti épületében, melyre tisztelettel meghívunk.

Napirend:

  • Közgyűlési tisztségviselők megválasztása
  • Elnöki beszámoló, szavazás
  • Etikai Bizottsági beszámoló, szavazás
  • Felügyelő Bizottsági beszámoló, szavazás
  • 2014-es tervek és költségvetés, szavazás
  • Tisztújítás: Elnök és Elnökségi tagok megválasztása

Az alábbi anyagokat regisztrált tagok számára letölthetővé tettük:

A felhívásunkra érkezett PÁLYÁZATOK itt érhetők el >>>
BESZÁMOLÓK, ÉRTÉKELÉSEK itt érhetők el >>>

Minden tag megjelenésére feltétlenül számítunk!


Üdvözlettel:

Szabolcs András
elnök

"ISACA Magyarországi Egyesület


Tisztelt Elnök Úr!
Kedves András!

Megrendülten tudatjuk, hogy Mátyás Péter, a Vidékfejlesztési Minisztérium Projektkoordinációs Irodájának vezetője méltósággal viselt, súlyos betegség után 2014. február 3-án elhunyt.
Mindazok, akik tisztelték és szerették, a 2014. február 12-én 9.30 órakor kezdődő gyászszertartás keretében vehetnek Tőle végső búcsút a Cinkotai Temető ravatalozójában (1164 Bp. XVI., Simongát u. 2., http://www.btirt.hu/temetok/cinkota.html).
Kérésének megfelelően temetésére vidéken, szűk családi körben kerül sor.

Tudomásom szerint Mátyás Péter az ISACA magyarországi tagozatának alapító tagja volt, ennél fogva döntöttem úgy, hogy tájékoztatom a fentiekről az Egyesületet.

Amennyiben gyásztávirat vagy gyászlap formájában szeretnétek részvétet kifejezni a gyászoló család felé, ezúton ajánlom fel, hogy a Projektkoordinációs Irodára küldött küldeményeket továbbítjuk a hozzátartozóknak.

Üdvözlettel,

Jani Tibor
vezető projektkoordinátor
Leírás: Leírás: Leírás: vm_arculat_gif_100621[2]

Vidékfejlesztési Minisztérium
Projektkoordinációs Iroda"

 

Az ISACA Magyarországi Egyesület nevében ezúton nyilvánítjuk ki őszinte részvétünket családja, munkatársai és mindazok felé, akik szerették, tisztelték őt! Az alábbi mellékeltben személyesen is nyilatkozott az ISACA 20 éves jubileumi kiadványában, amit tisztelettel ajánlunk emlékére valamennyi olvasónknak!


Szabolcs András
elnök

Tisztelt Tagtársaink!


Közeledik február 12-e, amikor is tisztújító közgyűlésre kerül sor egyesületünkben.

Ezúton kérünk mindenkit, aki úgy érzi, hogy szabadidejéből akar és tud is áldozni az egyesületi tevékenységeink működtetésére, fejlesztésre az az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre juttassa el szakmai pályázatát. A pályázatokat a honlapon beérkezés szerint publikáljuk, hogy a tagok is megismerhessék elképzeléseidet.

A pályázat tartalmazza a következőket:

- rövid bemutatkozás (max 500 karakter)
- mely pozíció(k)ra pályázol (pozíció(k) megnevezése)
- miért vagy alkalmas a pozíciók betöltésére (max 500 karakter)
- nevezz meg 2-2 új eredményt, amelyet megválasztásod esetén az adott pozíció keretein belül hozzátennél az eddigiekhez (max 500 karakter)

A lehetséges pályázható pozíciók:

Elnök (President): az egyesület képviselete, az elnökség kétéves működésének megszervezése (koordinálja az elérendő célok megtervezését, figyelemmel kíséri és biztosítja a megvalósulásukat), az elnökségi ülések levezetése, az elnökségi döntések végrehajtásának menedzselése, éves közgyűlések előkészítése.

Alelnök (Vice President): az elnök helyettesítése, részvétel az elnökségi üléseken, éves beszámolók összeállítása, kapcsolattartás a hazai és nemzetközi szervezetekkel.

Kincstárnok (Treasurer): kapcsolattartás a könyvelővel, rendelkezés az Egyesületi számla felett (bejövő számlákat és költségelszámolásokat határidőre történő kifizetése, a kimenő számlák kiegyenlítésének figyelemmel kísérése), éves pénzügyi terv készítése, havi pénzügyi beszámolók elkészítése, az Egyesület likvid pénzügyi helyzetének biztosítása, a könyveléshez szükséges dokumentumok gyűjtése és eljuttatása a könyvelőhöz,számlázás menedzselése, éves pénzügyi beszámolók elkészítése, adóbevallás. Tájékoztatásul: a könyvelőnk Budaörsön van.

Titkár (Secretary): az elnökségi ülések előkészítése, emlékeztetőinek elkészítése, az Egyesületi dokumentumok tárolása és karbantartása (papír és elektronikus egyaránt), részvétel az éves beszámolók előkészítésében.

Tagság felelős (Membership Director):, a tagsággal kapcsolatos kérdések megválaszolása, a tagság értesítése a tagsággal kapcsolatos változásokról, a tagság számának növelése érdekében szükséges marketing feladatok irányítása, koordinálja az éves tagsági státusz megújítását, havonta beszámol a tagsági létszámának alakulásáról.

Oktatási felelős (Education chair): az oktatások és második szerdai előadások menedzselése, éves oktatási terv készítése, oktatási szerződések előkészítése (együttműködési, CPE stb.), oktatások értékelő lapjainak kiértékelése, az Egyesület által kiadandó CPE pont nyilvántartás vezetése

Honlap felelős (Webmaster): a honlap menedzselése, kapcsolattartás a honlap karbantartásra szerződött szolgáltatóval, részére feladatok allokálása, a szolgáltató után második eszkalációs szint biztosítása, a honlap szerződés karbantartása,

Egyetemi kapcsolattartó (Academic Relationship coordinator): az egyetemi és főiskolai kapcsolatok erősítésére vonatkozó tervet készít és menedzseli azt (diák és tanár célközönségnek egyaránt).
- Rendszeresen konzultál az Academic Advocate szerepet betöltő tagokkal.
- Látogatja az egyetemeket, és tájékoztatja az ISACA tevékenységéről.
- Támogatja és nyomon követi az ISACA által támogatott területeken folytatott oktatási tevékenységeket.
- Prezentációt készít az ISACA által az egyetemeknek és egyetemistáknak nyújtott lehetőségekről és támogatásról.
- Diák tagok számának növelése

CISA/CISM/CGEIT/CRISC koordinátor (CISA/CISM/CGEIT/CRISC coordinator): Vizsga felkészítő képzések és vizsga menedzselése (felkészítő tanfolyamok szervezése, vizsga jelentkezés kezelése)
Program felelős (Program chair): szervezi az ISACA konferenciát.

Hírlevél felelős (Newsletter editor): szervezi a hírleveleket és a honlap témák kiosztását és karbantartását.

Marketing és PR felelős (Marketing & PR director): éves marketing tervet készít és menedzseli azt, koordinálja marketing feladatokat a szakterületi felelősökkel (pl. szakmai címek promotálása, konferencia hirdetése), kapcsolatot tart a sajtóval: megszervezi a szükséges sajtótájékoztatókat, sajtóközleményeket készít (pl. konferencia és információbiztonsági felmérés kapcsán) .

Kutatási felelős (Research Director): koordinálja az Információbiztonsági Felmérés elkészítését, gondoskodik róla, hogy az ISACA kutatási eredményei eljussanak a tagsághoz. Ha kiadják idén a COBIT5-öt, akkor megszervezi annak fordítását.


Üdvözlettel,
Szabolcs András
elnök

Közgyűlési meghívó

2014. január 13., hétfő 22:50 Írta:

Tisztelt Tagtársunk!

Az ISACA Magyarországi Egyesület 2014. február 12-én 16.45-kor tartja tisztújító közgyűlését a KPMG 1139 Budapest, Váci út 99. alatti épületében, melyre tisztelettel meghívlak.

Napirend:

    1. Közgyűlési tisztségviselők megválasztása
    2. Elnöki beszámoló, szavazás
    3. Etikai Bizottsági beszámoló, szavazás
    4. Felügyelő Bizottsági beszámoló, szavazás
    5. 2014-es tervek és költségvetés, szavazás
    6. Tisztújítás: Elnök és Elnökségi tagok megválasztása

 

Üdvözlettel:

Szabolcs András

Elnök

Karácsonyi ajándékként megjelent a nemzeti fejlesztési miniszter 77/2013. (XII. 19.) NFM rendelete:

az állami és önkormányzati szervek elektronikus információbiztonságáról szóló 2013. évi L. törvényben meghatározott technológiai biztonsági, valamint biztonságos információs eszközökre, termékekre vonatkozó, valamint a biztonsági osztályba és biztonsági szintbe sorolási követelményeiről

Letöltés >>>


A januári szerdai előadáshoz kapcsolódóan ajánljuk figyelmetekbe!

Horváth Gergely Krisztián, CISA CISM

Köszöntő és évértékelés

2014. január 02., csütörtök 00:06 Írta:

Tisztelt Tagtársunk!

Mindenekelőtt köszönöm, hogy velünk voltál a 2013-as évben és remélem, hogy 2014-ben is tagjaink közt köszönthetünk.

Az idei évben is sikerült komoly eredményeket elérnünk. Stratégiánk, melyet az Elnökség 2012-es megválasztása után állított össze, három tevékenységcsoport mentén fogalmaz meg működési célokat:

1. Tagjaink számára nyújtott szolgáltatásaink továbbfejlesztése: az eddigi legnépesebb és legjobb értékelést elért konferenciánkat rendeztük meg májusban. Útjára indítottuk a szakmai hírlevelünket, amely immár nem csupán a honlapon megjelenő cikkek kivonata, hanem összegzi a hónap egyesületi és szakmai híreit egyaránt. Megújítottuk a honlapunkat, amely ugyan még fejlesztés alatt áll, de hamarosan tartalmában is többet fog nyújtani az elődjénél. Lehetővé tettük, hogy az e-learning rendszerünkön keresztül akár otthonról is gyűjthess CPE pontokat.

2. Az Egyesület véleményvezérként való pozícionálása az általunk képviselt szakmai területeken: tagjaink révén részt vettünk az áttörést jelentő Információbiztonsági törvény megalkotásában, majd véleményezésében. Közigazgatási egyeztetések rendszeres meghívottjává váltunk (pl. a minősített adat védelmére alkalmazott termékek vizsgálatának és tanúsításának részletes eljárási szabályairól szóló Korm. rendelet kapcsán). Kormányszervek felkérésének eleget téve részt veszünk az Államháztartási Belső Kontroll Munkacsoport és a Nemzeti Kiberbiztonsági Fórum munkájában. Együttműködési megállapodás aláírása van folyamatban az Állami Számvevőszékkel és a Nemzeti Biztonsági Felügyelettel. Továbbá idén is kiosztottuk az Értékteremtés az Információbiztonsággal díjunkat, amely információink szerint a díjazottnak máris piaci értéket jelent egy, a díj kapcsán megkötendő üzleti megállapodás kapcsán.

3. Professzionális egyesületi működés fejlesztése: ezen a területen maradt a legtöbb tennivaló a jövő évre. A nehézséget alapvetően az jelenti, hogy egyrészt önkéntes alapon működő szervezetként mindenkitől annyi és olyan hozzájárulást várhatunk el, amihez kedve és ideje van, ugyanakkor rengeteg olyan határidős feladatunk van, amelynek ellátása nem kedv kérdése. Sikerült viszont egy profi, a szakmában is otthonosan mozgó adminisztratív segítséget toboroznunk, Makay-Dévai Sarolta személyében, aki a honlap és hírlevél után már a számlázásban is hatékony segítséget fog nekünk nyújtani.

Mi vár ránk a jövő évben?

Reménykedem benne, hogy javuló piaci környezet, több pénz, paripa, fegyver. Ehhez megpróbáljuk hozzátenni mi is a magunk részét: elkészül a COBIT5 törzsanyagának magyar fordítása, amely a magyar üzleti nyelven működő vállalkozások mellett leginkább a közszférának fog értékes segítséget nyújtani az IT folyamataik hatékonyabb és hatásosabb irányításában.

Hónapok óta folyik a következő konferenciánk szervezése, amelyen reményeink (és az egyeztetett szándéknyilatkozatok) szerint is öt-hat környező ország részvételére is számítunk mind a látogatók, mind pedig az előadók tekintetében. Tehát ez, a 2010-ben útjára indított rendezvényünk lassan regionális szintre növi ki magát, de a magyar résztvevők számára továbbra is ingyenesen tesszük elérhetővé.

Tisztségviselő választásra is sor kerül, terveink szerint 2014. február 5-én. Hamarosan elindul a jelentkezés az ellátandó feladatokra. Itt még egyszer felhívnám a figyelmet a professzionális működés kapcsán tett megjegyzésemre: részvétel az Egyesület munkájában abszolút önkéntes, viszont ha tisztségviselőnek jelentkezel, és önként feladatot vállalsz, onnantól annak ellátása már kötelező, akárcsak mint egy munkahelyen, csupán fizetés nem jár érte. A jelentkezéseket kérlek, ennek fényében gondoljátok át.

Végül pedig ezúton kívánok nagyon boldog és sikeres új évet!

 

Üdvözlettel:

Szabolcs András
elnök


ISACA Magyarországi Egyesület

 

 

 

 

 

Kedves Kollegák!

Szeretettel meghívunk soron következő, 2. szerdai előadásunkra az alábbiak szerint.

  • Dátum: 2013. december 11., szerda 17:00 óra
  • Helyszín: MNB telephely (volt PSZÁF Székház) - Budapest 1013, Krisztina krt. 39.
  • Előadó: Horváth Gergely Krisztián, ISACA Budapest Chapter elnökségi tagja
  • Téma: COBIT5 for Information Security

Az új COBIT 5, mint a vállalati informatika integrált irányítási keretrendszere számos újdonsággal szolgál - nemcsak az informatikai vezetőknek és ellenőrzési szakembereknek! Az előadás a decemberi Cobit 5 Workshop alapján a Cobit 5 for Information Security-t és alkalmazhatóságát mutatja be. Az előadást követően a Cobit 5 fordítás kapcsán közös gondolkozást tartanánk néhány kulcsfogalom magyarításáról.

Az információbiztonsági szakembereket tömörítő ISACA Magyarországi Egyesület évzáró eseményén másodízben került átadásra az "Értéktermetés az Információbiztonsággal" díj.

Szabolcs András, az ISACA Magyarországi Egyesület elnöke kihangsúlyozta: a szervezet amellett, hogy szakmai támogatást nyújt tagjainak, fontos céljának tartja, hogy elősegítse, fejlessze és ösztönözze az IT- audit és az információbiztonsági szakma elismertségét Magyarországon. Az elmúlt években alapvetően átrendeződtek a szakma fókuszpontjai: technológiai megközelítés szerepét egyre inkább átveszi az értékteremtés kiszolgálása, így ezzel összhangban, második alkalommal hirdette meg az egyesület szakmai díjait is.

ISACA Est

A december 2-i díjátadón jelentették be az ez évi nyertest, melyet független szakmai zsűri választott ki a beérkezett pályázatok alapján. A zsűri a demonstrált megtérülés és az aktuális piaci igényre adott válasz miatt döntött a nyertest mellett., így a 2013-as év díjazottja a magyarországi fejlesztői bázissal dolgozó Arenim Technologies mobilkommunikációt titkosító megoldásának a bevezetési projektje a CryptTalk lett.

 

Kapcsolódó sajtó megjelenések:

http://mno.hu/magyarorszageloben/otmilliard-adat-naponta-1199148

http://bitport.hu/isaca-ertekteremtes-informaciobiztonsaggal


Dinya PéterA Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület átadta az „Év információbiztonsági diplomadolgozata” kategória díjat Dinya Péternek, a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatójának. Szeptemberben „Év információbiztonsági szakdolgozata” (BSc) kategória nyerteseként

Az idén már nyolcadik alkalommal kiírt pályázattal az Egyesület célja, hogy támogassa azokat a fiatal információbiztonsággal foglalkozó főiskolai és egyetemi hallgatókat, akik szak-, illetve diplomadolgozatukat az információbiztonság témakörében írják. Az „Év információbiztonsági szak- és diplomadolgozata” cím nyilvános pályázatként lett meghirdetve, amelyen a magyarországi felsőoktatási intézmények hallgatói indulhattak.

KIFÜA KIFÜ az ÁROP 1.1.17. projekt részeként infokommunikációs biztonsági ismereteket közérthetően bemutató füzetet állított össze. A kiadvány kifejezetten a közigazgatás dolgozói számára készült, hogy munkavégzésük során is felmerülő kockázatokra tekintettel tájékoztatást nyújtson a kerülendő felhasználói szokásokról, szem előtt tartva a legújabb technikai megoldásokat, de átadva a klasszikus és alapvető informatikai biztonsági ismereteket is.

Szakmai Események - CPE pontokért

2017.10.03. | 8:00-17:00
Secure Trend 2017
2017.10.11. | 9:00-17:00
WITSEC Szakmai Nap
2017.10.20. | 8:00-16:00
Hacktivity - 1. nap
2017.10.21. | 8:00-15:00
Hacktivity - 2. nap

Facebookon is jelen vagyunk

Álláslehetőségek

Adminisztráció

Regisztrációt kizárólag ISACA tagoktól fogadunk el, így a regisztrációs folyamat során felkérjük Önt, hogy ISACA tagsági számát küldje meg számunkra!
Köszönjük!